Schimb de carti in Oradea

Am fost si eu la schimb de carti, in mocirla din Oradea. La noi, in ocean o carte se citeste invers. De la coada la cap. De, ce sa-i faci asa e la noi. Cred ca d’aia nu m-am prins de ce nu se discuta despre carti. Sau e conceptul perimat sau e Google e prea puternic. Cert e ca nevoia de socializare bate pagina tiparita cu scor de neprezentare.

Drept e, numai bloggeri citesc, si de ce nu, hai sa facem si un blogmeet. Da-le dracu’ de carti,e o activitate solitara, intima si in fond si la urma urmei demna sa tragi si apa dupa. Cu bloggingu e mai altfel. Adica, intrebari dostoiveskiene, exista diferente intre morala offline si morala online, responsabiltatea sociala. Bineinteles, inecate in fum si tonuri autoritare, gravate pe fondul lipsei de apa plata. Greu a fost. 

Si cum bloggerului ii sta bine cu vorba si cu Netu, la nivel declamativ online totul e perfect. Taiem frunza la caini, topuri lovite de futilitate din start, curatam o hazna publica,   gandire de hamsie heirupista de Crevedia si pui de gostat de Avicola. Facem succese online, gandim strategii de blogroll, ne jucam de-a mici dumnezei in spatiu virtual, si nu suntem in stare sa articulam o idee cap-coada. Sau coada-cap, cum vreti.

Eu, unu’, nu cred in blogosfera oradeana, e un termen inventat si o caramida in piept pentru unii. Oamenii astia nu mi-au spus nimic, nici de rau, nici de bine. Semanau cu niste sardine scose din caldurica propriei conserve.

theFUA a fost ingrozit, s-a refugiat in efemerul aer viciat


About this entry