Celelalte Cuvinte 2008

Am fost ieri la Filarmonica din Oradea pentru lansarea ultimului disc al celor de la Celelalte Cuvinte. „STEM” ii zice si nu s-a mai gasit dupa terminarea concertului. STEM, de la celulele Stem? sau …?!

Din punct de vedere al compozitiilor, și-au păstrat nota diferențiatoare, ceea ce mă bucură. Privit de aici, Celelate Cuvinte, cred că e unica formație românească care știe să își diferențieze compozițiile și să le dea o doză ridicată de personalitate. Sincope frumoase, ruperi de ritm, timpi diferențiați, e bine…Cojones în vremurile astea.

Nu același lucru pot zice și despre interpretare. Floricele la chitara aia, de s-au urcat copilașii pe scunele Filarmonicii și își aruncau droburile de matreață în respectabilele bunici cu abonament anual, o baterie care căuata finalul piesei chiar de la început, no, acolo zic eu că e loc de mai bine. Sonorizarea, ca la Filarmonică…Clapa era sub toate instrumentele, și când trebuia și când nu trebuia. 

Una peste alta, mie mi-a plăcut. Păcat că nu am putut să le cumpăr albumu. Îl iau, cică e la Diverta, unde dracu o fi aia?…

About this entry