Gata cu leneveală

Gata!

Mă intorc acasă. După două săptămâni petrecute in sudul Italiei, mai precis Puglia cea sălbatică și născătoare de povești, mi-am dat seama că Marea Adriatică e doar un lac al Mediteranei. Care la rândul ei, se varsă, bineințeles la mine acasă, in Atlantic.

 

E frumoasă Puglia, cred că e unul din ținuturile unde aș ieși in pensie pe uscat. Autentic, kitch mult, soare, măslini cât vezi cu ochii, cactuși, șopârle, un dolce farniente specific romanilor meridionali. Ce m-a frapat foarte mult e faptul că intre 12-18 nu se intâmplă nimic.

Paralizie generală. Lumea stă suspendată de inălțimea soarelui și tot nu mi-am dat seama dacă aerul pute de la absența humanoidă sau așa e briza Adriaticii. După opt seara, incepe hărmălaia. Greu, de tot spectacolul oferit. Un kitch românesc autentic augmentat cu nunațe locale bucălate.

Internet nu găsești. Mai degrabă găsești brânzâ de burduf din Câmpulung.

Acum, sunt in Imola. Internet e, la fel și români. Ajung acasă luni, ne auzim și cu imagini săptămâna viitoare.

About this entry