Intelectualul în viață

Eu nu știu la voi cum stă treaba cu intelectualitatea. Live, ca să zic, așa. Că de partea cealaltă a barierei, toți suntem datori cu o moarte.
Ce să mai zic, topul intelectualității în viață, făcut recent de voi, da mă, de voi, bipezilor, îmi zice că în primele 10 poziții nu se află nici un creștin. Uite-i pe cei 10

  • 1 Fethullah Gülen
  • 2 Muhammad Yunus
  •  3 Yusuf Al-Qaradawi 
  • 4 Orhan Pamuk – scrie bine, nu zic nu și e singuru de care am auzit
  • 5 Aitzaz Ahsan 
  • 6 Amr Khaled 
  • 7 Abdolkarim Soroush 
  • 8 Tariq Ramadan 
  • 9 Mahmood Mamdani 
  • 10 Shirin Ebadi 

Mă mai mir că nu îl găsesc pe Saddam. Aaaa, l-ați omorât, americanilor. Ce o să vă dea ăștia de mai sus în bot. Unde vă doare cel mai tare…În cutia aia goală și plină de rahat de pe umeri. 

Pentru topul întreg, aici îl găsiți. O explicație a acestui paradox, o puteți citi aici.

E ciudat, bine ca mă scapă fata de mai jos de atâtea întrebări căcăcioase și de prost gust referitoare la aparatul de măsurat intelectul individual. Și mai îmi aduce aminte și de emoul ăla din reclamele de la Apple. Săracu Bill. Bine că e în concediu.

Ce să faci, mă? N-ai cu cine. Niște panarame…


About this entry